متین الکترونیک

شرکت متین الکترونیک  در سال 2002 توسط گروهی از مهندسان حرفه ای تأسیس شد. و اکنون به عنوان پیشگام برنامه ها و پروژه های حفاظت الکترونیکی در کشور ، مفتخر است که پیشرفته ترین سیستم ها را طراحی کرده و امنیت محافظتی را در سطوح مختلف اجرا می کند. علاوه بر فعالیت در سیستم های امنیتی الکترونیکی ، فعالیت خود را در زمینه سیستم های کنترل X-RAY از سال 1390 آغاز کرده است. برای تهیه و نصب تجهیزات مختلف بازرسی X-RAY در گمرک و سایر آژانس ها اقدام کنید. این شرکت با بیش از یک دهه فعالیت حرفه ای در این زمینه ها دارای مهندسین مجرب و تیم اختصاصی ادارات تخصصی در کشور است که در نمودار سازمانی حفظ شده است.

شرکت مهندسی متین الکترونیک  موفق به ثبت مجوز در زمینه X-RAY در سوابق ثبت شرکتها در کشور به شماره 112/92/4606 در تاریخ 1392/1/31 شد. تا بتواند فعالیتهای خود را به صورت کاملاً قانونی و معتبر ادامه دهد.

خدمات ما برای چه کسانی است

ابنیه و ساختمانها

فرودگاهها 

گمرک های زمینی

نیروهای امنیتی

سیستم مدیریت ساختمان سعی دارد با استفاده از فناوری‌های کنترلی، منابع و اتفاقات ساختمان را بسته به نوع کاربری آن (مسکونی، اداری، تجاری و …) در دست بگیرد. هوشمند سازی موجب یکپارچگی عملکرد ساختمان می‌شود و انرژی مصرفی ساختمان را به حداقل ممکن می‌رساند.

در ساختمان‌های بزرگ مانند ساختمان‌های اداری و هتل‌ها که امکان خطای نیروی انسانی وجود دارد و ممکن است اتلاف انرژی ساختمان بسیار بالا باشد کنترل سرمایش و گرمایش و دیگر منابع انرژی توسط سیستم مدیریت ساختمان بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و باعث اطمینان از عملکرد صحیح تجهیزات و تاسیسات مکانیکی و الکترونیکی ساختمان خواهد شد.

امکان تعریف و اضافه نمودن سیستم‌های جدید و عملکردهای نو در ساختمان به این سیستم به کاربر اجازه می‌دهد که همواره از یکپارچه بودن عملکرد ساختمان اطمینان داشته و آسایش ساکنین آن همیشه تامین می‌شود

امروز در بسیاری از موارد از شیشه های ضد گلوله یا ضد سرقت و یا ضد اغتشاش استفاده می شود. این شیشه ها با توجه به نوع ساختار خود استقامت بسیار بالاتری نسبت به شیشه های معمولی دارند. معمولا از شیشه های ضد گلوله برای بانک ها, خودرو های دولتی, سیاسی و نظامی و همچنین ویترین گالری جواهرات و امثال این موارد استفاده می شود.

شیشه های ضد گلوله سنتی از لایه های روهم قرار گرفته چندین شیشه با ضخامت ۳ تا ۱۰ میلیمتر و مواد پلیمری ساخته می شدند که این مواد پلمیری با لایه های نازک PVB با ضخامت حدود ۱ تا ۳ میلیمتر بودند.

در حال حاضر شیشه های ضد گلوله و ضد سرقت با استفاده از شیشه و پلاستیک سخت متشکل از پلی کربنات یا آکریلیک شیشه با با لایه های شیشه و پلاستیک ضخیم که توسط نوار نازکی از پلاستیک های مختلف (interlayers) مانند PVB ساخته می شوند.

دستگاه ایکس ری X-Ray که به آن تونل تصویربرداری نیز گفته می شود سطحی مقطعی است که اجسام از داخل آن عبور کرده و با استفاده از تکنولوژی اشعه ایکس ری تصویر برداری انجام می شود. این دستگاه در بازرسی و کنترل لوازم همراه افراد موقع ورود و خرج در اماکنی که کنترل تردد در آن ها ضروری است از قبیل فرودگاه ها ، سالن های اجلاس و کنفرانس، ورودی دفاتر مقامات عالی رتبه، خروجی انبارها و کارگاه ها و … استفاده می شود. در واقع دستگاه ایکسری یک فناوری پیشرفته و بدون خطر برای ردیابی است.

ایکس ری در مبادی گمرک کاربرد فراوانی دارد. در گمرک به وسیله ایکس ری انواع چمدان، کانتینر و پالت کالاهای وارداتی اسکن می شود و با تطبیق محتویات با مفاد اظهارنامه کالا، مامور گمرک اصالت مدارک گمرکی مفاد محموله را بررسی و برحسب مورد تایید می کند.